Beställningsvillkor
Beställning görs på någon av våra webbplatser. Se vår guide ”Så handlar du” nedan.
Vi behandlar din beställning direkt efter order och gör vårt yttersta för du ska få dina varor så snabbt som möjligt. Skulle du ångra dig eller upptäcka att du gjort ett misstag, kontakta oss direkt för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.
Har du frågor om din beställning eller behöver hjälp, kontakta gärna oss på telefonnummer
+ 46 (08) 717 40 40 eller mejla på weborder@reneevoltaire.se.
Bekräftelse
När vi mottagit din beställning skickas en orderbekräftelse till den e-postadress du angivit. Bekräftelsen är också ditt kvitto på genomfört köp.
När beställningen skickas från vårt lager eller vår butik får du leveransbesked enligt angivna önskemål. Samt en länk till en statussida eller motsvarande beroende på valt fraktalternativ. På så sätt kan du följa leveransens gång från oss till dig. Spara bekräftelsen för att underlätta eventuell framtida kontakt.
Så handlar du
1, Välj en produkt och klicka på Handla för att lägga den i varukorgen. Här kan du också välja antal produkter. 2, När du har lagt alla produkter i varukorgen, klicka på Kassan högst upp på webbplatsens högra hörn. 3, Om du vill kan du koppla ordern till ditt konto genom att klicka på Ansluta. Logga in med ditt användarnamn och lösenord om du redan har ett konto hos oss (om du glömt bort ditt lösenord kan du återställa det genom att klicka på Återställ lösenord). Annars kan du skapa ett genom att klicka på Skapa konto. 4, Kontrollera din beställning i Kassan. Här kan du ändra innehållet om du exempelvis vill ta bort eller lägga till en produkt. Här anger du också eventuell kampanj- och rabattkod eller presentkortskod. 5, Ange din e-postadress för orderbekräftelse och leveransavisering om du inte redan skapat ett konto. Ange även mobiltelefonnummer och postnummer för leveransplats så att fraktalternativen ska kunna visas. Klicka Fortsätt. 6, Välj leveranssätt, utlämningsplats och aviseringssätt. Välj ombud om du väljer ett leveranssätt där det är möjligt. Väljer du hem-/företagsleverans är det i detta steg du anger vilken tid du önskar få varorna. Välj även på vilket sätt du vill få aviseringen av beställningen och leveransen. 7, Klicka på Privatperson om du är privatkund och på Företag om du är företagskund. 8, Fyll i eventuellt tomma fält för leverans och betalning. Får du upp felaktiga personuppgifter, klicka på Inte du? Vill du ändra dina uppgifter, klicka på länken Ändra uppgifter. Välj betalsätt och kontrollera alla uppgifter samt klicka på Slutför köp. Beställningen är nu genomförd – tack för ditt köp!
Förbehåll
RVAB förbehåller sig rätten att ändra och korrigera priser på alla beställningar, inklusive slutgiltiga köp. Om priset är felaktigt kan detta leda till att vi upphäver köpet och återbetalar aktuellt belopp. Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att namn och person- eller organisationsnummer registreras i vårt kundregister. Avtal om köp träffas först när vi skickat en orderbekräftelse.
Vi förbehåller oss rätten att korrigera order om leverans av någon anledning inte kan ske. Om du har gjort flera beställningar förbehåller vi oss rätten att slå ihop dina order och leverera dem i ett paket.
Beställningar som görs utan samtycke i annans namn, eller på annat sätt oegentligt, kan komma att anmälas.